بلاگ

خرید اینترنتی تابلو دیواری شامل نکات و راهنمای خرید

خرید اینترنتی تابلو دیواری

شامل نکات و راهنمای خرید

آیا شما در خانه خود یک دیوار بزرگ و خالی دارید

و نمی دانید که چطور از آن برای زیبا کردن محیط خود استفاده نمایید؟ شما به راحتی می توانید از این فضای خالی استفاده نمایید و چیزی را خلق نمایید که واقعاً قابل توجه و زیبا باشد. آویزان کردن تابلوهای دیواری هنری می تواند ایده خوبی باشد تا ظاهر خانه شما را به کلی تغییر دهد.

خرید اینترنتی تابلو دیواری شامل نکات و راهنمای خرید

الان وقت ندارید کل مطلب را بخوانید؟

خرید اینترنتی تابلو دیواری شامل نکات و راهنمای خرید

جای نگرانی نیست بگذارید یک نسخه برای شما ارسال کنم تا بتوانید وقتی که برای شما مناسب است آن را بخوانید. فقط به من اجازه دهید که آن را برای شما ارسال کنم

(5 ثانیه طول می کشد):

Previous slide
Next slide

امروزه اکثر تابلوهای دیواری حرفه ای به صورت اینترنتی به فروش می رسند اما برای خرید اینترنتی تابلو دیواری باید به نکاتی توجه داشته باشید با ما همراه باشید تا به برخی از این نکات توجه نماییم.

مواردی که باید قبل از خرید اینترنتی تابلو دیواری به آن توجه کرد موقعیت تابلو دیواری

شما قبل از خرید اینترنتی تابلو دیواری باید ابتدا تعیین کنید که محل قرارگیری تابلو در کجا باید باشد. کدام اتاق یا دیوار؟ اتاق خواب؟ اتاق نشیمن؟ در ورودی یا راهرو قرار می گیرد. پس از آنکه محل مورد نظر را مشخص کردید باید به اندازه تابلو مورد نظر هم توجه نمایید. مثلاً برای ورودی خانه که فضای بیشتری دارد می توانید از یک تابلوی بزرگ استفاده نمایید تا به محض ورود مهمان به خانه شما در معرض دید آن ها قرار بگیرد و جلوه خاصی را به ورودی خانه شما بدهد.

بخش اول

توجه به اندازه تابلو دیواری

یکی دیگر از مواردی که حتما باید در خرید اینترنتی تابلو دیواری باید به آن ها توجه کنید اندازه تابلوهای دیواری هستند که این اندازه در مشخصات و توضیحات تابلوها آورده شده است. چون در تابلوها تنها به این روش می توانید ابعاد تابلوهای دیواری را درک نمایید تا تابلوهای دیواری خریداری شده را در مکان مناسب نصب نمایید.

اندازه مینی 10 -17 اینچ

یکی دیگر از مواردی که حتما باید در خرید اینترنتی تابلو دیواری باید به آن ها توجه کنید اندازه تابلوهای دیواری هستند که این اندازه در مشخصات و توضیحات تابلوها آورده شده است. چون در تابلوها تنها به این روش می توانید ابعاد تابلوهای دیواری را درک نمایید تا تابلوهای دیواری خریداری شده را در مکان مناسب نصب نمایید.

توجه به اندازه تابلو دیواری​ , خرید اینترنتی تابلو دیوار , خرید اینترنتی تابلو نقاشی

اندازه کوچک 18 – 24 اینچ

اندازه تابلوهای دیواری کوچک در محدوده 18 تا 24 اینچ است. تابلوهای دیواری کوچک هنگامی جلوه و زیبایی خود را نشان می دهد که به همراه سایر وسایل هنری کوچک دیگر باشد و این وسایل هنری در کنار دیوار جمع شده باشند.

اندازه تابلوهای دیواری

اندازه متوسط 25-32 اینچ

تزئینات دیواری با قطر 25 تا 32 اینچ جزء اندازه متوسط محسوب می شوند. این تابلوها به اندازی کافی بزرگ هستند و در بیشتر اتاق ها می توان مورد استفاده قرار داد. همچنین این تابلو ها می توانند در بین سایر قطعه‌های هنری گالری دیواری قرار داد.

اندازه متوسط 25-32 اینچ​ , خرید اینترنتی تابلو دیواری , خرید اینترنتی تابلو نقاشی , سایت سوران , تابلو دیجیتال آرت , تابلو مدرن

بزرگ 33- 40 اینچ

تابلوهای دیواری بین 33 – 40 اینچ جزء وسایل تزئینی بزرگ محسوب می شوند. در استفاده از این تابلوها باید دقت بیشتری به خرج داد چون برای هر مکانی مناسب نیستند و برای فضاهای بسیار بزرگ توصیه می شوند.

بیشتر از 41 اینچ

در آخر هم تابلو های دیواری بزرگتر از 41 اینچ جزء تابلوهای دیواری خیلی بزرگ محسوب می شوند. این تابلوها می توانند به عنوان نقطه مرکزی یک دیوار از آن استفاده کرد. در اتاق های کوچک این تابلوها می توانند فضا را تحت الشعاع قرار بدهد.

بخش دوم

جنس قاب تابلو دیواری

قاب دور تابلوهای دیواری از نظر جنس و شکل ظاهری با هم متفاوت هستند که این نوع قاب نیز در قیمت و زیبایی آن در خرید اینترنتی تابلو دیواری تاثیر بسزای دارد این جنس ها به صورت کلی عبارتند از:
بهترین مکان برای زدن تابلوی نقاشی​

فلز

فریم های فلزی از داوم بالایی برخوردار هستند و سبک های مختلفی دارند. این قاب ها را می توان جزء آلیاژهای برنز، ترکیب قلع و سرب، استرلینگ( عیار نقره) و سایر آلیاژ ها ساخت. بسته به آلیاژی که در قاب تابلو استفاده شده است می تواند نمای مدرن را در معرض دید قرار دهند و یا سبک های سنتی را به یاد آورند.

فریم فلزی تابلو , خرید اینترنتی تابلو دیواری , خرید اینترنتی تابلو نقاشی , سایت سوران , تابلو دیجیتال آرت , تابلو مدرن

اکریلیک / پلاستیک

قاب های اکریلیک / پلاستیک معمولاً سبک و به طور کلی ظاهر غیر رسمی تری دارند. این قاب ها برای تابلوهای دیواری که وزن زیادی ندارند مناسب تر هستند. قاب های اکلریلیک تقریبا می تواند هر رنگی داشته باشد و دارای طرح های براق تا مات هستند.
فریم پلاستیکی تابلو , خرید اینترنتی تابلو دیواری , خرید اینترنتی تابلو نقاشی , سایت سوران , تابلو دیجیتال آرت , تابلو مدرن

چوب

این نوع قاب ها از هر نوع چوبی می تواند ساخته شوند. قاب های چوبی می تواند نمای سنتی تری به نمایش بگذارند و این خود باعث زیبایی و گران نشان دادن آثار هنری می شود.

فریم چوبی تابلو دیواری, خرید اینترنتی تابلو دیواری , خرید اینترنتی تابلو نقاشی , سایت سوران , تابلو دیجیتال آرت , تابلو مدرن

بخش سوم

قرار دادن تابلوهای دیواری

تابلوهای دیواری از نظر شیوه و سبک طراحی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که مهمترین آن ها عبارت است از :

سبک ها و نوع تابلو های نقاشی , تابلو نقاشی

نقاشی دیواری بوم

نقاشی های دیواری بوم به فرایندی که تصویر روی بوم قرار داده شده است که یا روی آن تصویر کشیده شده است یا روی یک قاب قرار گرفته است گفته می شود. لبه های طرح در این موارد به دور قاب پیچیده شده و در پشت بوم محکم شده اند. تابلو دیواری بوم می تواند شامل نقاشی های اصلی که به طور کلی از نوع نقاشی روغنی هستند باشد.

خرید اینترنتی تابلو دیواری

تابلو دیواری شیشه

تابلوهای دیواری شیشه ای شامل قطعات شیشه ای، چوبی، شیشه های رنگی، جعبه سایه شیشه ای و موارد دیگر است. بیشتر این آثار هنری اشکالی منحصر به فردی دارند و قالب و عناصر آن ها دست ساز هستند. در این طرح ها ممکن است از سایر مواد دیگر استفاده شده باشد اما به طور کلی شیشه ماده اصلی آن است.

خرید اینترنتی تابلو دیواری

تابلو دیواری چوبی

تابلو دیواری هنری چوبی می تواند شامل سبک های منبت کاری ، ظریف کاری و … باشد که چوب ماده اصلی آن است. نقاشی های دیواری چوبی می تواند به هر رنگی آغشته شود و هر نوع چوبی در آن استفاده شده باشد.تابلوهای دیواری چوبی معمولا در خانه های مدرن و روستای می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

خرید اینترنتی تابلو دیواری

تابلوهای دیواری حجمی

تابلوهای دیواری حجمی شامل اشیای تزئینی کوچکی هستند که در داخل یک قاب عمیق و شفاف قرار دارند. در این تابلوها می تواند آثار هنری کوچک مثل مجسمه های بسیار کوچک قرار بگیرد.

خرید اینترنتی تابلو دیواری

ساعت دیواری

ساعت های دیواری به طور کلی ساعت های آنالوگ هستند که می توانند روی دیوار آویزان شوند. ساعت های دیواری شامل اشکال مختلف کلاسیک و مدرن هستند و این آثار هنری می تواند بسیار تزئینی و همچنان کاربری باشند.

خرید اینترنتی تابلو دیواری

بخش چهارم

قرار دادن تابلوهای دیواری

پس از خرید اینترنتی تابلو دیواری مورد علاقه خودتان باید آن را در یک مکان مناسب قرار دهید تا زیبای خاصی به محیط خانه شما بدهد. هرچند که این کار می تواند به صورت سلیقه ای انجام شود اما در اینجا چند سبک کلی را به شما نشان می دهیم.

نورپردازی برای تابلو های دیواری , تابلو نقاشی

بالای مبل

طول تابلوهای دیواری باید بیشتر از 3/2 طول مبل باشد. آثار هنری بالای مبل را باید در ارتفاع 6-12 اینچی بالای مبل آویزان کرد.

خرید اینترنتی تابلو دیواری , خرید اینترنتی تابلو نقاشی , محل قرار گیری تابلو دیواری , تابلو دیواری شیک

بالای شومینه

تابلوهای دیواری در بالای شومینه باید از طول شومینه کوتاهتر باشد. آثار هنری را حداقل 6 اینچ بالاتر از شومینه باید آویزان کرد.

خرید اینترنتی تابلو دیواری , خرید اینترنتی تابلو نقاشی , محل قرار گیری تابلو دیواری , تابلو دیواری شیک

قرار گیری عمومی

یک قانون خوب برای آویزان کردن تابلوهای دیواری در قسمت های مختلف خانه شما، آویزان کردن هر تابلو در ارتفاع 58 اینچی در مرکز است. این اندازه گیری تضمین می کند که آثار هنری بیش از حد آویزان نیستند و آثار هنری را به صورت ایده آل در مجاورت سایر مبلمان و تزئینات دکوری در یک اتاق باشد.

خرید اینترنتی تابلو دیواری

بخش پنجم

مراقبت از تابلوهای دیواری و سخن آخر

  • گرد و غبار روی قاب تابلوا را با پارچه ای نرم و خشک تمیز نمایید
  • توجه نمایید که تابلو به صورت حرفه ای قاب بندی شده باشد تا حداکثر کیفیت و ظاهر را حفظ نمایید.
  • از یک وسیله مثل تراز استفاده نمایید تا مطمئن شوید تابلوهای دیواری کج نیستند
  • هنگام آویزان کردن تابلو ها توجه نمایید که از ابزارهای استفاده نمایید تا تابلوها را به صورت ایمن آویزان نمایند.
5 نکته اساسی و مهم در نصب تابلو نقاشی

سخن آخر

ما در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا جامع و مفید ترین مطالب را، در رابطه با انتخاب و خرید تابلو دیواری در اختیار شما قرار دهیم. اگر چه اطلاع از این نکات بی اهمیت به نظر می آیند اما فراموش نکنید که رعایت و انجام همین موضوعات کوچک در کنار هم، تاثیر بزرگی به همراه دارند. به علاوه تشخیص مناسب ترین تابلو دیواری در جایگاه مورد نظر، تا حد زیادی فضا را متحول و دگرگون می کند. از آن جا که امروزه هم اکثر افراد توجه بیشتری به دکور و طراحی  یک محیط دارند چه خوب است برای جلب توجه آن ها محبوب ترین تابلو ها روی دیوار نصب نماییم. از همراهی شما تا این لحظه سپاسگزارم و امیدوارم مطالعه این محتوا برایتان مفید واقع شود.

شما کدام سبک از تابلو های دیواری را بیشتر می پسندید؟  

خرید اینترنتی تابلو دیواری

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “خرید اینترنتی تابلو دیواری شامل نکات و راهنمای خرید

  1. ملی گفت:

    مطلب خوبی در مورد خرید اینترنتی تابلو نقاشی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *